Lediga jobb Bravura Sverige AB i Kramfors

Se alla lediga jobb från Bravura Sverige AB i Kramfors. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Kramfors som finns inom det yrket.

BI-konsult

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos twoday INSIKT AB.

Om företaget:

twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday. De är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. De utvecklar och marknadsför INSIKT, som är marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter twoday INSIKT nästan 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via sina kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. De har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Hos twoday INSIKT får du arbeta på en trivsam arbetsplats, tillsammans med ett glatt och kompetent gäng i ett företag som växer år efter år. Här finns alla möjligheter att påverka din arbetssituation med allt från flexibla arbetstider och arbetsplats till vidareutveckling inom organisationen

Arbetsuppgifter:

Som BI-konsult är ditt huvudsakliga uppdrag att hjälpa organisationer att genom twodays egna produkt INSIKT förstå sin verksamhet bättre, ta del av fördelaktiga insikter och utifrån dessa ta bättre värdeskapande beslut.

Arbetet innebär att du utvecklar, testar och förvaltar BI-lösningar. Du sätter dig in i kunds verksamhet för att kunna ge rådgivning, genomföra förstudier samt designa och implementera BI-lösningar utifrån deras behov.

I projekten arbetar du nära säljare, projektledare och andra BI-konsulter där ni kompletterar varandras kompetenser. Slutligen arbetar du med en variation av kunder och med parallella projekt i en omväxlande miljö.

Exempel på typiska arbetsuppgifter:
• Utvecklar, testa och förvalta BI-lösningar
• Presenterar värdeskapande lösningar utifrån kunds verksamhet
• Samarbetar med projektledare och andra BI-konsulter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet inom systemutveckling eller inom BI-utveckling
• Kunskap inom Microsoft plattform, och Analysis Services.
• Erfarenhet inom BI-arkitektur meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Vi ser att du som söker tjänsten har ett brinnande intresse för verksamhetsutveckling. Vi söker dig som är lyhörd, trivs med att bygga relationer och sätta dig in i dina kunders verksamheter. Då du arbetar med rådgivning ser vi även att du har en god förmåga att kommunicera i termer som verksamhetsnytta snarare än teknik. Du är analytiskt lagd och kan identifiera vilken data som skapar ett värde för kund. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och har förmågan att driva flera projekt parallellt på ett strukturerat sätt. Som person är du initiativtagande och motiveras av ett öppet klimat där dina idéer välkomnas och tillämpas. Vidare trivs du med att arbeta i team och ser värdet i att tillsammans komma fram till en bra lösning för kunden. Slutligen är du som person hjälpsam, ödmjuk och ställer gärna upp och stöttar andra.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Örnsköldsvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

IT-projektledare

Ansök    Dec 7    Bravura Sverige AB    Projektledare, IT
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos twoday INSIKT.

Om företaget:

twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday. De är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. De utvecklar och marknadsför INSIKT, som är marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter twoday INSIKT nästan 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via sina kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. De har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Hos twoday INSIKT får du arbeta på en trivsam arbetsplats, tillsammans med ett glatt och kompetent gäng i ett företag som växer år efter år. Här finns alla möjligheter att påverka din arbetssituation med allt från flexibla arbetstider och arbetsplats till vidareutveckling inom organisationen

Arbetsuppgifter:

I rollen ansvarar du för olika kundprojekt av varierande storlek och komplexitet, där du är ansvarig för projektens helhet från uppstartsmöte med kund till färdig implementering av beslutsstödsystem INSIKT.

Det innebär att du som projektledare ansvarar för att koordinera projektens omfattning, resursplanera, sätter upp aktivitetsmål, budget och tidsplan för att säkerställa ett effektivt genomförande enligt bestämd process. Vidare genomför du kontinuerlig uppföljning av projektets framdrift och av eventuella avvikelser.

Du arbetar direkt mot kunden både självständigt och i team. Kunderna finns i alla tänkbara branscher i hela Sverige vilket troligtvis innebär några resdagar i månaden.

Exempel på typiska arbetsuppgifter:
• Delta i förstudier och kravställning
• Planera och resursbemanna projekten
• Utföra projekt enligt avsatt tid och budget
• Planera och vara delaktig i implementation och utbildning hos kund

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en eftergymnasialutbildning inom IT eller ekonomi
• Flera års erfarenhet av arbete inom ekonomi alternativt som IT-projektledare
• Du har ett IT-intresse och grundläggande systemförståelse
• God företagsekonomisk kunskap och förståelse för ekonomisk uppföljning och budgetering
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Vi tror att du som söker har en hög teknisk kunskap och förmågan att se helheter. Som person har du lätt för att samarbeta och kommunicera tillsammans med andra. Då arbetet innefattar mycket kontakt med externa parter, ser vi att du är affärsmässig och lyhörd samt har en god problemlösningsförmåga. Vi söker dig som drivs av att leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och tydliggöra vägen framåt. Avslutningsvis förväntas du att självständigt driva ditt och gruppens arbete framåt, därav är du en person som tar stort ägandeskap för uppgifter och säkerställer att dina projekt blir slutförda i tid.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Örnsköldsvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

BI-konsult

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos twoday INSIKT AB.

Om företaget:

twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday. De är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. De utvecklar och marknadsför INSIKT, som är marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter twoday INSIKT nästan 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via sina kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. De har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Hos twoday INSIKT får du arbeta på en trivsam arbetsplats, tillsammans med ett glatt och kompetent gäng i ett företag som växer år efter år. Här finns alla möjligheter att påverka din arbetssituation med allt från flexibla arbetstider och arbetsplats till vidareutveckling inom organisationen

Arbetsuppgifter:

Som BI-konsult är ditt huvudsakliga uppdrag att hjälpa organisationer att genom twodays egna produkt INSIKT förstå sin verksamhet bättre, ta del av fördelaktiga insikter och utifrån dessa ta bättre värdeskapande beslut.

Arbetet innebär att du utvecklar, testar och förvaltar BI-lösningar. Du sätter dig in i kunds verksamhet för att kunna ge rådgivning, genomföra förstudier samt designa och implementera BI-lösningar utifrån deras behov.

I projekten arbetar du nära säljare, projektledare och andra BI-konsulter där ni kompletterar varandras kompetenser. Slutligen arbetar du med en variation av kunder och med parallella projekt i en omväxlande miljö.

Exempel på typiska arbetsuppgifter:
• Utvecklar, testa och förvalta BI-lösningar
• Presenterar värdeskapande lösningar utifrån kunds verksamhet
• Samarbetar med projektledare och andra BI-konsulter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet inom systemutveckling eller inom BI-utveckling
• Kunskap inom Microsoft plattform, och Analysis Services.
• Erfarenhet inom BI-arkitektur meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Vi ser att du som söker tjänsten har ett brinnande intresse för verksamhetsutveckling. Vi söker dig som är lyhörd, trivs med att bygga relationer och sätta dig in i dina kunders verksamheter. Då du arbetar med rådgivning ser vi även att du har en god förmåga att kommunicera i termer som verksamhetsnytta snarare än teknik. Du är analytiskt lagd och kan identifiera vilken data som skapar ett värde för kund. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och har förmågan att driva flera projekt parallellt på ett strukturerat sätt. Som person är du initiativtagande och motiveras av ett öppet klimat där dina idéer välkomnas och tillämpas. Vidare trivs du med att arbeta i team och ser värdet i att tillsammans komma fram till en bra lösning för kunden. Slutligen är du som person hjälpsam, ödmjuk och ställer gärna upp och stöttar andra.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Örnsköldsvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljare / Bilsäljare

Ansök    Okt 12    Bravura Sverige AB    Bilförsäljare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Bilbolaget Nord AB.

Om företaget:

Bilbolaget har funnits sedan 1932 och verkar inom en rad olika områden inom bilägande. De är Norrlands ledande återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia, Ford och begagnat. Bilbolaget säljer personbilar och transportbilar, har en hyrbilsverksamhet, en verkstad, däckhotell, de erbjuder tankning och tvätt samt har välsorterade bildelsbutiker. De finns på 14 orter i Norra Sverige, och idag är det totalt omkring 475 medarbetare. Bilbolaget strävar efter att vara en arbetsplats som kännetecknas av omtanke, tillgänglighet och kompetens.

På Bilbolaget i Sollefteå arbetar du tillsammans med trevliga kollegor inom verkstad, servicecenter och bilförsäljning. Du erbjuds löpande utbildning för att du ska få möjlighet till vidareutveckling samt för att säkerställa att ni tillsammans erbjuder service av högsta kvalité till era kunder.

Arbetsuppgifter:

Som säljare hos Bilbolaget är din viktigaste uppgift att skapa långsiktiga relationer med företagets kunder. Du arbetar med bilaffärer på hög nivå, där du säljer både nya och begagnade person- och lätta transportbilar.

Du ansvarar för hela säljcykeln från kundprospektering till offertframtagning, avtalsskrivning, leverans och uppföljning. I arbetsuppgifterna ingår även ett ansvar för den dagliga driften i hallen, där uppgifter såsom besiktning, fotografering och annonsering av bilar samt att förbereda dem inför försäljning ingår.

Arbetet innebär kundbearbetning både via telefon, e-post och fysiska möten där du strävar efter att skapa nya affärsmöjligheter samtidigt som du säkerställer en hög kundnöjdhet.

• Försäljning av personbilar och lätta transportbilar till företag- och privatkunder
• Hjälpa och guida kunder med produkter, tjänster och finansieringslösningar
• Bemöta och hjälpa kunder
• Offert- och avtalsskrivning

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

•Något års arbetslivserfarenhet inom försäljning, gärna inom kapitalförsäljning
• B-körkort
• God data- och systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet från bilbranschen är meriterande

Vi söker dig som har ett stort intresse av relationer och affärsmannaskap. Vi tror att du kan komma från vilken bakgrund som helst och behöver i dagsläget inte ha goda bilkunskaper då du kommer gå interna utbildningar för att lära dig mer om både branschen och försäljning. För att trivas i rollen är du målmedveten och tycker om att jobba efter tydliga resultatmål. Du motiveras av att prestera och trivs med att arbeta nära affären. Som person är du uppmärksam, tillmötesgående och tycker om att hjälpa andra. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem samt anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunden.
Din personlighet värderas också högt då arbetet innebär att vara företagets ansikte utåt.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sollefteå
Lön: Fast lön + provision

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

IT-projektledare

Ansök    Okt 11    Bravura Sverige AB    Projektledare, IT
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos twoday INSIKT.

Om företaget:

twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday. De är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. De utvecklar och marknadsför INSIKT, som är marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter twoday INSIKT nästan 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via sina kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. De har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Hos twoday INSIKT får du arbeta på en trivsam arbetsplats, tillsammans med ett glatt och kompetent gäng i ett företag som växer år efter år. Här finns alla möjligheter att påverka din arbetssituation med allt från flexibla arbetstider och arbetsplats till vidareutveckling inom organisationen

Arbetsuppgifter:

I rollen ansvarar du för olika kundprojekt av varierande storlek och komplexitet, där du är ansvarig för projektens helhet från uppstartsmöte med kund till färdig implementering av beslutsstödsystem INSIKT.

Det innebär att du som projektledare ansvarar för att koordinera projektens omfattning, resursplanera, sätter upp aktivitetsmål, budget och tidsplan för att säkerställa ett effektivt genomförande enligt bestämd process. Vidare genomför du kontinuerlig uppföljning av projektets framdrift och av eventuella avvikelser.

Du arbetar direkt mot kunden både självständigt och i team. Kunderna finns i alla tänkbara branscher i hela Sverige vilket troligtvis innebär några resdagar i månaden.

Exempel på typiska arbetsuppgifter:
• Delta i förstudier och kravställning
• Planera och resursbemanna projekten
• Utföra projekt enligt avsatt tid och budget
• Planera och vara delaktig i implementation och utbildning hos kund

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har en eftergymnasialutbildning inom IT eller ekonomi
• Flera års erfarenhet av arbete inom ekonomi alternativt som IT-projektledare
• Du har ett IT-intresse och grundläggande systemförståelse
• God företagsekonomisk kunskap och förståelse för ekonomisk uppföljning och budgetering
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Vi tror att du som söker har en hög teknisk kunskap och förmågan att se helheter. Som person har du lätt för att samarbeta och kommunicera tillsammans med andra. Då arbetet innefattar mycket kontakt med externa parter, ser vi att du är affärsmässig och lyhörd samt har en god problemlösningsförmåga. Vi söker dig som drivs av att leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och tydliggöra vägen framåt. Avslutningsvis förväntas du att självständigt driva ditt och gruppens arbete framåt, därav är du en person som tar stort ägandeskap för uppgifter och säkerställer att dina projekt blir slutförda i tid.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Örnsköldsvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

BI-konsult

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos twoday INSIKT AB.

Om företaget:

twoday INSIKT (tidigare Trimma) är sedan 2022 en del av twoday. De är ett IT-företag med fokus på lösningar för verksamhetsstyrning och beslutsstöd. De utvecklar och marknadsför INSIKT, som är marknadens mest användarvänliga och heltäckande business intelligence produkt. INSIKT stödjer hela processen från att sätta mål till att planera och följa upp. Idag sysselsätter twoday INSIKT nästan 80 medarbetare och arbetar över hela Sverige via sina kontor i Umeå, Örnsköldsvik, Sundsvall och Göteborg. De har idag omkring 400 kunder i alla branscher och jobbar bland annat med Max Burgers, Wästbygg och Dramaten.

Hos twoday INSIKT får du arbeta på en trivsam arbetsplats, tillsammans med ett glatt och kompetent gäng i ett företag som växer år efter år. Här finns alla möjligheter att påverka din arbetssituation med allt från flexibla arbetstider och arbetsplats till vidareutveckling inom organisationen

Arbetsuppgifter:

Som BI-konsult är ditt huvudsakliga uppdrag att hjälpa organisationer att genom twodays egna produkt INSIKT förstå sin verksamhet bättre, ta del av fördelaktiga insikter och utifrån dessa ta bättre värdeskapande beslut.

Arbetet innebär att du utvecklar, testar och förvaltar BI-lösningar. Du sätter dig in i kunds verksamhet för att kunna ge rådgivning, genomföra förstudier samt designa och implementera BI-lösningar utifrån deras behov.

I projekten arbetar du nära säljare, projektledare och andra BI-konsulter där ni kompletterar varandras kompetenser. Slutligen arbetar du med en variation av kunder och med parallella projekt i en omväxlande miljö.

Exempel på typiska arbetsuppgifter:
• Utvecklar, testa och förvalta BI-lösningar
• Presenterar värdeskapande lösningar utifrån kunds verksamhet
• Samarbetar med projektledare och andra BI-konsulter

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års arbetslivserfarenhet inom systemutveckling eller inom BI-utveckling
• Kunskap inom Microsoft plattform, och Analysis Services.
• Erfarenhet inom BI-arkitektur meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Vi ser att du som söker tjänsten har ett brinnande intresse för verksamhetsutveckling. Vi söker dig som är lyhörd, trivs med att bygga relationer och sätta dig in i dina kunders verksamheter. Då du arbetar med rådgivning ser vi även att du har en god förmåga att kommunicera i termer som verksamhetsnytta snarare än teknik. Du är analytiskt lagd och kan identifiera vilken data som skapar ett värde för kund. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter och har förmågan att driva flera projekt parallellt på ett strukturerat sätt. Som person är du initiativtagande och motiveras av ett öppet klimat där dina idéer välkomnas och tillämpas. Vidare trivs du med att arbeta i team och ser värdet i att tillsammans komma fram till en bra lösning för kunden. Slutligen är du som person hjälpsam, ödmjuk och ställer gärna upp och stöttar andra.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Örnsköldsvik
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Utvecklare till Softronic

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Softronic.

Om företaget:

Softronic grundades 1984 och har sedan dess ständigt jobbat med att förflytta sina kunder mot morgondagens teknik. Det kan handla om utveckling inom AI, att automatisera processer eller modernisera en äldre lösning. De hjälper sina kunder med att utveckla innovativa och driftsäkra tjänster som skapar samhällsnytta, genom att förenkla människors liv och jobb. Softronics ambition är att vara ledande när det kommer till att erbjuda innovativa digitala lösningar och tillsammans med sina kunder verkar de för samhällets digitalisering och bidrar därigenom till en mer hållbar framtid. De har ca 700st kunder idag. Softronic har ofta långa åtaganden till sina kunder, där de tar stort ansvar genom att leverera IT-nära tjänster samt tvärfunktionella utvecklingsteam. I och med deras långvariga kundrelationer ges möjlighet att jobba i olika typer av uppdrag vilket skapar både variation såväl som goda utvecklingsmöjligheter för deras anställda.

De ser arbetet och arbetsplatsen som en av flera energigivande delar i människans liv. Därför odlar de aktivt en kultur av gemenskap. Genom gemenskap och samhörighet blir det också enklare att tillsammans vidareutveckla sina egna förmågor, för att i förlängningen kunna vässa sitt erbjudande mot deras kunder. Softronic har möjlighet att erbjuda flera lönemodeller och har även en god löneutveckling.

Arbetsuppgifter:

Som utvecklare hos Softronic kommer du att jobba med utveckling av moderna och innovativa systemlösningar för att skapa en god användarupplevelse för kund. Du kommer i din roll att arbeta brett med både utveckling, testning, förvaltning och underhåll, fel- och buggsökning. Kunderna verkar inom både offentlig och privat sektor. Då Softronic är verksam inom många olika branscher ges du möjlighet att få jobba i olika typer av uppdrag, vilket skapar variation och möjlighet att ständigt utvecklas. Dom är mån om att hitta uppdrag som passar just dig. Du ingår i olika projektteam och kommer i din roll ha ett stort kundfokus.

• Utveckling av moderna och innovativa systemlösningar
• Förvaltning av digitala funktioner och komponenter
• Din roll innebär stort kundfokus

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasialutbildning, gärna inom data- eller systemutveckling
• Erfarenhet inom något ramverk och programmeringsspråk, gärna Java eller .Net
• Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt

I rollen som utvecklare har du dagligen kontakt med kunder och därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga. I rollen arbetar du även tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra. Vidare förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du vill utvecklas eftersom du vet att du då kan prestera bättre och leverera bättre resultat –både för dig själv och för organisationen. Därför sätter du upp ständigt upp nya mål och arbetar på ett genomtänkt sätt för att uppnå dem. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning.

I denna rekrytering kommer stor vikt att ligga vid personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Utvecklare, junior, senior, programmerare, ramverk, programmeringsspråk, ingenjör, civilingenjör, högskoleingenjör, YH, KY, Molntjänster, DevOps, HTML, JavaScript, Java, .NET, systemlösningar, systemutveckling, nyutveckling, förvaltning, frontend, backend, fullstack, , GoodTech, hållbar teknik, teknik, data, system, Visa mindre

End User Specialist / Slutkundssäljare till Stanley Black & Decker

Ansök    Sep 12    Bravura Sverige AB    Utesäljare
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.

Om företaget:

Stanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter inom bland annat förvaring, elektronik och säkerhet. De strävar efter att göra livet enklare för sina kunder och användare och har sedan starten 1843 vuxit till ett globalt företag. Stanley Black & Decker sysselsätter drygt 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. För verksamheten i Norden arbetar cirka 130 personer och huvudkontoret är lokaliserat i Göteborg. De söker nu ett tillskott av en End User Specialist, även kallad produktspecialist, till distriktet som täcker Norrland.

Arbetsuppgifter:

I rollen som End User Specialist arbetar du med uppsökande försäljning av Dewalts maskiner, handverktyg och tillbehör mot slutkunder inom bygg och industri. Därtill utbildar du återförsäljare och slutkunder inom produktportföljen av varumärket Dewalt. Slutkunden är professionella hantverkare, såsom snickare, VVS-montörer och elektriker. En stor del av rollen handlar om relationsbyggande där du deltar på mässor, konferenser och utställningar för att sälja, utbilda och visa produkterna. Du arbetar med både nya och befintliga kunder och din roll syftar till att öka försäljningen på distriktet. Du är den naturliga personen som kunderna vänder sig till för att få hjälp till rätt maskin och verktyg, genom detta ökar du kunskapen och därmed försäljningen av Dewalts produkter. Vidare arbetar du tätt ihop med en distriktsäljare, och har ett nära samarbete med ute- och innesäljare hos återförsäljare för att bygga kontaktnät och därigenom utveckla affären.

Du utgår hemifrån och distriktet du ansvarar för sträcker sig över hela Norrland, främst längs kusten från Sundsvall till Luleå där majoriteten av kundgruppen är placerad. Då du har en resande tjänst i ett stort distrikt ingår tre till fyra övernattningar i veckan. Vid start får du en gedigen introduktion av arbetsuppgifter samt Stanley Black & Deckers produktportfölj. I rollen erbjuds stor frihet under ansvar, samt konkurrenskraftiga villkor och förmåner.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom hantverkarbranschen är meriterande
• Erfarenhet av kundrelationer och sälj är meriterande
• Tekniskt intresse alternativt intresse för branschen
• Flytande kunskaper i svenska och engelska
• B-körkort

Vi tror att du är en person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, och har förmågan att strukturera, planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är driven och tar vara på ditt intresse och kunskap inom branschen vilket visar sig i ditt professionella sätt att kommunicera och få fram ditt budskap gällande produkterna. Som person trivs du i sociala sammanhang och även med att lära ut och vara pedagogisk. Då du arbetar i en självständig roll är det av vikt att du har lätt för att ta egna initiativ och arbetar resultatorienterat. Du har en stark känsla för service och får energi av att skapa och bygga relationer, vilket visar sig i att du både är tillmötesgående och tillgänglig för kunderna.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Norrlandsdistriktet, du utgår hemifrån
Lön: Fast lön + rörlig del

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Redovisningskonsult / Redovisningsekonom

Ansök    Jul 13    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Sverige har 805 anställda vid ca 78 kontor från Trelleborg i söder till Luleå i norr. De ingår i nätverket Baker Tilly International med verksamhet i 148 länder, 740 kontor och ca 37 000 medarbetare totalt.

Baker Tilly Asplunds har idag 21 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. De ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov. Vidare har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för samt agerar du rådgivare gällande deras ekonomiska frågor.

Du ingår i ett team som idag består av 3 redovisningskonsulter och en revisor på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att arbeta inom byrå är meriterande
• God datorvana och systemkunskap
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

För att passa i rollen är du som person självgående och driver ditt arbete framåt på ett effektivt och strukturerat sätt. Du är även prestigelös, noggrann och trivs i en roll där du får arbeta lösningsorienterat. Du är hjälpsam, flexibel och ställer upp för dina kollegor, precis som de ställer upp för dig. Vidare besitter du en god analytisk förmåga och har lätt för att se helheten samtidigt som du har ett öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, revision, revisor, Kramfors, Baker Tilly, deklaration, kundservice, kundrådgivning, årsredovisningar, årsbokslut Visa mindre

Redovisningskonsult / Redovisningsekonom

Ansök    Aug 22    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Sverige har 805 anställda vid ca 78 kontor från Trelleborg i söder till Luleå i norr. De ingår i nätverket Baker Tilly International med verksamhet i 148 länder, 740 kontor och ca 37 000 medarbetare totalt.

Baker Tilly Asplunds har idag 21 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. De ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov. Vidare har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för samt agerar du rådgivare gällande deras ekonomiska frågor.

Du ingår i ett team som idag består av 3 redovisningskonsulter och en revisor på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att arbeta inom byrå är meriterande
• God datorvana och systemkunskap
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

För att passa i rollen är du som person självgående och driver ditt arbete framåt på ett effektivt och strukturerat sätt. Du är även prestigelös, noggrann och trivs i en roll där du får arbeta lösningsorienterat. Du är hjälpsam, flexibel och ställer upp för dina kollegor, precis som de ställer upp för dig. Vidare besitter du en god analytisk förmåga och har lätt för att se helheten samtidigt som du har ett öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, revision, revisor, Kramfors, Baker Tilly, deklaration, kundservice, kundrådgivning, årsredovisningar, årsbokslut Visa mindre

Utvecklare till Softronic

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Softronic.

Om företaget:

Softronic grundades 1984 och har sedan dess ständigt jobbat med att förflytta sina kunder mot morgondagens teknik. Det kan handla om utveckling inom AI, att automatisera processer eller modernisera en äldre lösning. De hjälper sina kunder med att utveckla innovativa och driftsäkra tjänster som skapar samhällsnytta, genom att förenkla människors liv och jobb. Softronics ambition är att vara ledande när det kommer till att erbjuda innovativa digitala lösningar och tillsammans med sina kunder verkar de för samhällets digitalisering och bidrar därigenom till en mer hållbar framtid. De har ca 700st kunder idag. Softronic har ofta långa åtaganden till sina kunder, där de tar stort ansvar genom att leverera IT-nära tjänster samt tvärfunktionella utvecklingsteam. I och med deras långvariga kundrelationer ges möjlighet att jobba i olika typer av uppdrag vilket skapar både variation såväl som goda utvecklingsmöjligheter för deras anställda.

De ser arbetet och arbetsplatsen som en av flera energigivande delar i människans liv. Därför odlar de aktivt en kultur av gemenskap. Genom gemenskap och samhörighet blir det också enklare att tillsammans vidareutveckla sina egna förmågor, för att i förlängningen kunna vässa sitt erbjudande mot deras kunder. Softronic har möjlighet att erbjuda flera lönemodeller och har även en god löneutveckling.

Arbetsuppgifter:

Som utvecklare hos Softronic kommer du att jobba med utveckling av moderna och innovativa systemlösningar för att skapa en god användarupplevelse för kund. Du kommer i din roll att arbeta brett med både utveckling, testning, förvaltning och underhåll, fel- och buggsökning. Kunderna verkar inom både offentlig och privat sektor. Då Softronic är verksam inom många olika branscher ges du möjlighet att få jobba i olika typer av uppdrag, vilket skapar variation och möjlighet att ständigt utvecklas. Dom är mån om att hitta uppdrag som passar just dig. Du ingår i olika projektteam och kommer i din roll ha ett stort kundfokus.

• Utveckling av moderna och innovativa systemlösningar
• Förvaltning av digitala funktioner och komponenter
• Din roll innebär stort kundfokus

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet inom något ramverk och programmeringsspråk
• Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt
• Eftergymnasialutbildning inom relevant område är meriterande

I rollen som utvecklare har du dagligen kontakt med kunder och därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du får fram det du vill säga. I rollen arbetar du även tätt ihop med ditt team. Därför är det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra, att du ser till gruppens bästa och är mån om att skapa ett bra arbetsklimat. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra. Vidare förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, och det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du vill utvecklas eftersom du vet att du då kan prestera bättre och leverera bättre resultat –både för dig själv och för organisationen. Därför sätter du upp ständigt upp nya mål och arbetar på ett genomtänkt sätt för att uppnå dem. Du blir motiverad av problemlösning och tycker det är roligt att fördjupa dig i komplexa problem. Du anstränger dig alltid för att kunna leverera bästa möjliga lösning.

I denna rekrytering kommer stor vikt att ligga vid personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Utvecklare, junior, senior, programmerare, ramverk, programmeringsspråk, ingenjör, civilingenjör, högskoleingenjör, YH, KY, Molntjänster, DevOps, HTML, JavaScript, Java, .NET, systemlösningar, systemutveckling, nyutveckling, förvaltning, frontend, backend, fullstack, , GoodTech, hållbar teknik, teknik, data, system, Visa mindre

Redovisningskonsult / Redovisningsekonom

Ansök    Jul 13    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Sverige har 805 anställda vid ca 78 kontor från Trelleborg i söder till Luleå i norr. De ingår i nätverket Baker Tilly International med verksamhet i 148 länder, 740 kontor och ca 37 000 medarbetare totalt.

Baker Tilly Asplunds har idag 21 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. De ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov. Vidare har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för samt agerar du rådgivare gällande deras ekonomiska frågor.

Du ingår i ett team som idag består av 3 redovisningskonsulter och en revisor på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att arbeta inom byrå är meriterande
• God datorvana och systemkunskap
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

För att passa i rollen är du som person självgående och driver ditt arbete framåt på ett effektivt och strukturerat sätt. Du är även prestigelös, noggrann och trivs i en roll där du får arbeta lösningsorienterat. Du är hjälpsam, flexibel och ställer upp för dina kollegor, precis som de ställer upp för dig. Vidare besitter du en god analytisk förmåga och har lätt för att se helheten samtidigt som du har ett öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, revision, revisor, Kramfors, Baker Tilly, deklaration, kundservice, kundrådgivning, årsredovisningar, årsbokslut Visa mindre

Redovisningskonsult / Redovisningsekonom

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Sverige har 805 anställda vid ca 78 kontor från Trelleborg i söder till Luleå i norr. De ingår i nätverket Baker Tilly International med verksamhet i 148 länder, 740 kontor och ca 37 000 medarbetare totalt.

Baker Tilly Asplunds har idag 21 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. De ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov. Vidare agerar du rådgivare till dina kunder gällande ekonomiska frågor.

Du ingår i ett team som idag består av 3 redovisningskonsulter och en revisor på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele. Vidare så har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att arbeta inom byrå är meriterande
• God datorvana och systemkunskap
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

För att passa i rollen är du som person självgående och driver ditt arbete framåt på ett effektivt och strukturerat sätt. Du är även prestigelös, noggrann och trivs i en roll där du får arbeta lösningsorienterat. Du är hjälpsam, flexibel och ställer upp för dina kollegor, precis som de ställer upp för dig. Vidare besitter du en god analytisk förmåga och har lätt för att se helheten samtidigt som du har ett öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, revision, revisor, Kramfors, Baker Tilly, deklaration, kundservice, kundrådgivning, årsredovisningar, årsbokslut Visa mindre

Redovisningskonsult / Redovisningsekonom

Ansök    Jun 23    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Sverige har 805 anställda vid ca 78 kontor från Trelleborg i söder till Luleå i norr. De ingår i nätverket Baker Tilly International med verksamhet i 148 länder, 740 kontor och ca 37 000 medarbetare totalt.

Baker Tilly Asplunds har idag 21 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. De ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov. Vidare har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för samt agerar du rådgivare gällande deras ekonomiska frågor.

Du ingår i ett team som idag består av 3 redovisningskonsulter och en revisor på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Erfarenhet av att arbeta inom byrå är meriterande
• God datorvana och systemkunskap
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

För att passa i rollen är du som person självgående och driver ditt arbete framåt på ett effektivt och strukturerat sätt. Du är även prestigelös, noggrann och trivs i en roll där du får arbeta lösningsorienterat. Du är hjälpsam, flexibel och ställer upp för dina kollegor, precis som de ställer upp för dig. Vidare besitter du en god analytisk förmåga och har lätt för att se helheten samtidigt som du har ett öga för detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, revision, revisor, Kramfors, Baker Tilly, deklaration, kundservice, kundrådgivning, årsredovisningar, årsbokslut Visa mindre

Redovisningskonsult / Ekonomiskrådgivare

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Optimal Ekonomi.

Om företaget:

Optimal Ekonomi är en kombi-byrå som hjälper sina kunder med både revision och redovisning. De har en bred kundportfölj med kunder i olika branscher och storlek, de värdesätter en nära kontakt med sina kunder och arbetar relationsskapande.

De är ett team på 6st kollegor och söker nu efter ny kollega att stärka upp sitt team med!

Arbetsuppgifter:

I rollen kommer du att till en början att ansvara för redovisningsarbete, där du som stöd i ditt arbete och din utveckling har dina kollegor och kontorschefen. I ditt arbete gör du löpande bokföring med tillhörande månadsavstämningar samt hantering av leverantörsfakturor och kundfakturor. Du hjälper dina kunder med reskontrahantering och för vissa hjälper du även till med beräkningar av löner. Inom kort kommer du även att hantera bokslut.

Hos Optimal Ekonomi erbjuds du en utvecklande och lärorik miljö. Du kommer att vidareutbildas löpande och här får du möjligheten att bli auktoriserad redovisningskonsult eller auktoriserad revisor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasialutbildning inom ekonomi är meriterande
• Du har 1-2 års erfarenhet av arbete inom ekonomi, gärna redovisning, lönehantering eller bokföring
• Kunskaper i programmet Fortnox eller BL Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift

Vi ser att du är engagerad i ditt arbete och har ambitioner att utvecklas inom företaget. Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter där du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har förmågan att strukturera och prioritera, där ditt arbetssätt präglas av en grundlighet och noggrannhet. Vidare trivs du med att prata med kunder och har en fingertoppskänsla för kunden i ert möte. Du är hjälpsam och stöttar gärna dina kollegor, samtidigt som du inte räds att själv be om hjälp vid behov. Du trivs i en roll med nära samarbete med kollegor och att få arbeta i ett sammansvetsat team.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, revision, bokföring, kund, ekonomi, redovisning, fakturering, löner, reskontra, bokslut, faktura, deklarationer, redovisningskonsult, ekonomikonsult, ekonomiskrådgivare, revisorsassistent Visa mindre

Redovisningskonsult / Ekonomiskrådgivare

Ansök    Dec 22    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Optimal Ekonomi.

Om företaget:

Optimal Ekonomi är en kombi-byrå som hjälper sina kunder med både revision och redovisning. De har en bred kundportfölj med kunder i olika branscher och storlek, de värdesätter en nära kontakt med sina kunder och arbetar relationsskapande.

De är ett team på 6st kollegor och söker nu efter ny kollega att stärka upp sitt team med!

Arbetsuppgifter:

I rollen kommer du att till en början att ansvara för redovisningsarbete, där du som stöd i ditt arbete och din utveckling har dina kollegor och kontorschefen. I ditt arbete gör du löpande bokföring med tillhörande månadsavstämningar samt hantering av leverantörsfakturor och kundfakturor. Du hjälper dina kunder med reskontrahantering och för vissa hjälper du även till med beräkningar av löner. Inom kort kommer du även att hantera bokslut.

Du arbetar i en bred kundportfölj med både små och medelstora företag. Vidare har du en nära kontakt med dina kunder och anpassar ditt bemötande till den enskilda kunden.

Hos Optimal Ekonomi erbjuds du en utvecklande och lärorik miljö. Du kommer att vidareutbildas löpande och här får du möjligheten att bli auktoriserad redovisningskonsult eller auktoriserad revisor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasialutbildning inom ekonomi är meriterande
• Du har 1-2 års erfarenhet av arbete inom ekonomi, gärna redovisning, lönehantering eller bokföring
• Kunskaper i programmet Fortnox eller BL Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift

Vi ser att du är engagerad i ditt arbete och har ambitioner att utvecklas inom företaget. Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter där du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har förmågan att strukturera och prioritera, där ditt arbetssätt präglas av en grundlighet och noggrannhet. Vidare trivs du med att prata med kunder och har en fingertoppskänsla för kunden i ert möte. Du är hjälpsam och stöttar gärna dina kollegor, samtidigt som du inte räds att själv be om hjälp vid behov. Du trivs i en roll med nära samarbete med kollegor och att få arbeta i ett sammansvetsat team.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, revision, bokföring, kund, ekonomi, redovisning, fakturering, löner, reskontra, bokslut, faktura, deklarationer, redovisningskonsult, ekonomikonsult, ekonomiskrådgivare, revisorsassistent Visa mindre

Redovisningskonsult / Ekonomiskrådgivare

Ansök    Jan 10    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Optimal Ekonomi.

Om företaget:

Optimal Ekonomi är en kombi-byrå som hjälper sina kunder med både revision och redovisning. De har en bred kundportfölj med kunder i olika branscher och storlek, de värdesätter en nära kontakt med sina kunder och arbetar relationsskapande.

De är ett team på 6st kollegor och söker nu efter ny kollega att stärka upp sitt team med!

Arbetsuppgifter:

I rollen kommer du att till en början att ansvara för redovisningsarbete, där du som stöd i ditt arbete och din utveckling har dina kollegor och kontorschefen. I ditt arbete gör du löpande bokföring med tillhörande månadsavstämningar samt hantering av leverantörsfakturor och kundfakturor. Du hjälper dina kunder med reskontrahantering och för vissa hjälper du även till med beräkningar av löner. Inom kort kommer du även att hantera bokslut.

Du arbetar i en bred kundportfölj med både små och medelstora företag. Vidare har du en nära kontakt med dina kunder och anpassar ditt bemötande till den enskilda kunden.

Hos Optimal Ekonomi erbjuds du en utvecklande och lärorik miljö. Du kommer att vidareutbildas löpande och här får du möjligheten att bli auktoriserad redovisningskonsult eller auktoriserad revisor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasialutbildning inom ekonomi är meriterande
• Du har 1-2 års erfarenhet av arbete inom ekonomi, gärna redovisning, lönehantering eller bokföring
• Kunskaper i programmet Fortnox eller BL Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift

Vi ser att du är engagerad i ditt arbete och har ambitioner att utvecklas inom företaget. Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter där du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har förmågan att strukturera och prioritera, där ditt arbetssätt präglas av en grundlighet och noggrannhet. Vidare trivs du med att prata med kunder och har en fingertoppskänsla för kunden i ert möte. Du är hjälpsam och stöttar gärna dina kollegor, samtidigt som du inte räds att själv be om hjälp vid behov. Du trivs i en roll med nära samarbete med kollegor och att få arbeta i ett sammansvetsat team.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, revision, bokföring, kund, ekonomi, redovisning, fakturering, löner, reskontra, bokslut, faktura, deklarationer, redovisningskonsult, ekonomikonsult, ekonomiskrådgivare, revisorsassistent Visa mindre

Drifttekniker / Pannoperatör till Nevel

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nevel.

Om företaget:

Nevel är ett företag inom avancerad infrastruktur, med uppdraget att ta sina kunders infrastrukturlösningar till nästa nivå. Vi erbjuder avancerade industriella och kommunala infrastrukturlösningar som gynnar våra kunder och deras lokala samhällen. Vi leder färden in i framtiden och tar våra kunder på en resa som kommer att vara full av lärande, gemensam innovation och nya möjligheter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som drifttekniker arbetar du med drift- och underhållsarbeten på fjärrvärmeverket i Kramfors. Du arbetar i ett team där ni tillsammans ansvara för bränslemottagning, operativ drift av anläggningarna och avhjälpande underhållsinsatser.

Tjänsten är förlagd på dagtid från måndag till fredag 07-16. Beredskapstjänstgöring som sträcker sig över helgen ingår. Inställningstid är en timme från larm vilket gör att du behöver bo i Kramfors med omnejd.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har erfarenhet av tekniskt arbete
• Du har kunskaper i hydraulik, styr- och reglerteknik samt elektronik
• Erfarenhet av arbete inom fjärrvärme är meriterande
• Erfarenhet av Siemens simatic S7 är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Körkort B

I rollen som drifttekniker har du ett stort ansvar tillsammans med dina kollegor för anläggningen, det är viktigt att du har en hög pliktkänsla för att leverera lösningar. För att trivas i rollen behöver du vara nyfiken och tycka om att lära dig nya saker och arbeta med ny teknik. Du har ett nära samarbeta med kollegor där du är bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Du tycker om att arebta med kollegor och bidrar till gemenskapen. Likväl som du arbetar med kollegor behöver du även kunna arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: drifttekniker, pannoperatörscertifikat, pannoperatör, fjärrvärme, Kramfors, Norrland, teknik, hydraulik, operatör, tekniker, styrteknik, siemens, värmeverket, ATK, beredskap Visa mindre

Redovisnings – och lönekonsult till Baker Tilly Asplunds AB

Ansök    Maj 14    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Baker Tilly Asplunds AB.

Om företaget:

Baker Tilly Asplunds har idag 19 medarbetare som är fördelade på deras kontor i Sollefteå, Ramsele och Kramfors. Baker Tilly Asplunds ger företag, oavsett storlek, det bästa från två världar – servicekänslan och det personliga engagemanget hos en lokalt ägd byrå i kombination med resurserna och specialistkompetensen i en global organisation. Hos Baker Tilly Asplunds ingår du i ett team som har roligt på arbetet och är måna om allas trivsel.

Arbetsuppgifter:

I rollen som konsult arbetar du brett inom redovisning med allt från löpande bokföring till bokslutsarbete, rådgivning och deklarationer. Dina arbetsuppgifter innefattar även till stor del lönehantering inom olika branscher. Du ansvarar för dina egna kunder, men stöttar även dina kollegor vid behov.

Du ingår i ett team som idag består av tre redovisningskonsulter på Baker Tilly Asplunds kontor i Kramfors. Du samarbetar även med företagets övriga kontor i Sollefteå och Ramsele. Vidare så har du en kontinuerlig dialog med de kunder du ansvarar för.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst tre års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete
• Du har erfarenhet av och/eller intresse för lönearbete
• Erfarenhet av att arbeta som konsult är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi söker dig som har ett stort engagemang för ditt arbete och trivs i en roll med stort eget ansvar. Då du samarbetar med såväl interna som externa parter ser vi att du är en kommunikativ person med god samarbetsförmåga. Vidare så är du prestigelös i ditt arbete, där du stöttar dina kollegor vid behov.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Redovisning, redovisningsekonom, redovisningskonsult, ekonom, ekonomi, bokföring, löpande bokföring, bokslut, löner, lönehantering, löneadministration, Kramfors Visa mindre

Redovisningskonsult / Ekonomiskrådgivare

Ansök    Dec 10    Bravura Sverige AB    Redovisningskonsult
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Optimal Ekonomi.

Om företaget:

Optimal Ekonomi är en kombi-byrå som hjälper sina kunder med både revision och redovisning. De har en bred kundportfölj med kunder i olika branscher och storlek, de värdesätter en nära kontakt med sina kunder och arbetar relationsskapande.

De är ett team på 6st kollegor och söker nu efter ny kollega att stärka upp sitt team med!

Arbetsuppgifter:

I rollen kommer du att till en början att ansvara för redovisningsarbete, där du som stöd i ditt arbete och din utveckling har dina kollegor och kontorschefen. I ditt arbete gör du löpande bokföring med tillhörande månadsavstämningar samt hantering av leverantörsfakturor och kundfakturor. Du hjälper dina kunder med reskontrahantering och för vissa hjälper du även till med beräkningar av löner. Inom kort kommer du även att hantera bokslut.

Du arbetar i en bred kundportfölj med både små och medelstora företag. Vidare har du en nära kontakt med dina kunder och anpassar ditt bemötande till den enskilda kunden.

Hos Optimal Ekonomi erbjuds du en utvecklande och lärorik miljö. Du kommer att vidareutbildas löpande och här får du möjligheten att bli auktoriserad redovisningskonsult eller auktoriserad revisor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasialutbildning inom ekonomi är meriterande
• Du har 1-2 års erfarenhet av arbete inom ekonomi, gärna redovisning, lönehantering eller bokföring
• Kunskaper i programmet Fortnox eller BL Administration är meriterande
• Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift

Vi ser att du är engagerad i ditt arbete och har ambitioner att utvecklas inom företaget. Vi tror att du som söker tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter där du är duktig på att planera och driva ditt arbete framåt. Du har förmågan att strukturera och prioritera, där ditt arbetssätt präglas av en grundlighet och noggrannhet. Vidare trivs du med att prata med kunder och har en fingertoppskänsla för kunden i ert möte. Du är hjälpsam och stöttar gärna dina kollegor, samtidigt som du inte räds att själv be om hjälp vid behov. Du trivs i en roll med nära samarbete med kollegor och att få arbeta i ett sammansvetsat team.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: redovisning, revision, bokföring, kund, ekonomi, redovisning, fakturering, löner, reskontra, bokslut, faktura, deklarationer, redovisningskonsult, ekonomikonsult, ekonomiskrådgivare, revisorsassistent Visa mindre

Drifttekniker / Pannoperatör till Nevel

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nevel.

Om företaget:

Nevel är ett företag inom avancerad infrastruktur, med uppdraget att ta sina kunders infrastrukturlösningar till nästa nivå. Vi erbjuder avancerade industriella och kommunala infrastrukturlösningar som gynnar våra kunder och deras lokala samhällen. Vi leder färden in i framtiden och tar våra kunder på en resa som kommer att vara full av lärande, gemensam innovation och nya möjligheter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som drifttekniker arbetar du med drift- och underhållsarbeten på fjärrvärmeverket i Kramfors. Du arbetar i ett team där ni tillsammans ansvara för bränslemottagning, operativ drift av anläggningarna och avhjälpande underhållsinsatser.

Tjänsten är förlagd på dagtid från måndag till fredag 07-16. Beredskapstjänstgöring som sträcker sig över helgen ingår. Inställningstid är en timme från larm vilket gör att du behöver bo i Kramfors med omnejd.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har erfarenhet av tekniskt arbete
• Du har kunskaper i hydraulik, styr- och reglerteknik samt elektronik
• Erfarenhet av arbete inom fjärrvärme är meriterande
• Erfarenhet av Siemens simatic S7 är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Körkort B

I rollen som drifttekniker har du ett stort ansvar tillsammans med dina kollegor för anläggningen, det är viktigt att du har en hög pliktkänsla för att leverera lösningar. För att trivas i rollen behöver du vara nyfiken och tycka om att lära dig nya saker och arbeta med ny teknik. Du har ett nära samarbeta med kollegor där du är bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Likväl som du arbetar med kollegor behöver du även kunna arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: drifttekniker, pannoperatörscertifikat, pannoperatör, fjärrvärme, Kramfors, Norrland, teknik, hydraulik, operatör, tekniker, styrteknik, siemens, värmeverket, ATK, beredskap Visa mindre

Drifttekniker / Pannoperatör till Nevel

Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du an... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nevel.

Om företaget:

Nevel är ett företag inom avancerad infrastruktur, med uppdraget att ta sina kunders infrastrukturlösningar till nästa nivå. Vi erbjuder avancerade industriella och kommunala infrastrukturlösningar som gynnar våra kunder och deras lokala samhällen. Vi leder färden in i framtiden och tar våra kunder på en resa som kommer att vara full av lärande, gemensam innovation och nya möjligheter.

Arbetsuppgifter:

I rollen som drifttekniker arbetar du med drift- och underhållsarbeten på fjärrvärmeverket i Kramfors. Du arbetar i ett team där ni tillsammans ansvara för bränslemottagning, operativ drift av anläggningarna och avhjälpande underhållsinsatser.

Tjänsten är förlagd på dagtid från måndag till fredag 07-16. Beredskapstjänstgöring som sträcker sig över helgen ingår. Inställningstid är en timme från larm vilket gör att du behöver bo i Kramfors med omnejd.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har erfarenhet av tekniskt arbete
• Du har kunskaper i hydraulik, styr- och reglerteknik samt elektronik
• Erfarenhet av arbete inom fjärrvärme är meriterande
• Erfarenhet av Siemens simatic S7 är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• Körkort B

I rollen som drifttekniker har du ett stort ansvar tillsammans med dina kollegor för anläggningen, det är viktigt att du har en hög pliktkänsla för att leverera lösningar. För att trivas i rollen behöver du vara nyfiken och tycka om att lära dig nya saker och arbeta med ny teknik. Du har ett nära samarbeta med kollegor där du är bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Likväl som du arbetar med kollegor behöver du även kunna arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Kramfors
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: drifttekniker, pannoperatörscertifikat, pannoperatör, fjärrvärme, Kramfors, Norrland, teknik, hydraulik, operatör, tekniker, styrteknik, siemens, värmeverket, ATK, beredskap Visa mindre