Lediga jobb som Administrativ chef i Kramfors

Se lediga jobb som Administrativ chef i Kramfors. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kramfors som finns hos arbetsgivaren.

Kontorschef till AQ Components

Ansök    Aug 13    Annica Wiberg AB    Administrativ chef
Om jobbet Vi växer och utökar med en helt ny tjänst! I denna roll får du personalansvar för våra 20 tjänstemän.På vårt kontor jobbar inköpare, orderplanerare, beredare och produktionstekniker. Du rapporterar till vår platschef och ingår i den operativa ledningsgruppen.Du utgår från fabriken i Mjällom. Viss del av hybridjobb kan bli möjlig när du blivit varm i kläderna. Du tar ansvar för att den dagliga driften fungerar och ser till att dina medarbetare få... Visa mer
Om jobbet
Vi växer och utökar med en helt ny tjänst!
I denna roll får du personalansvar för våra 20 tjänstemän.På vårt kontor jobbar inköpare, orderplanerare, beredare och produktionstekniker. Du rapporterar till vår platschef och ingår i den operativa ledningsgruppen.Du utgår från fabriken i Mjällom. Viss del av hybridjobb kan bli möjlig när du blivit varm i kläderna.
Du tar ansvar för att den dagliga driften fungerar och ser till att dina medarbetare får bästa möjligheterna att genomföra sina arbetsuppgifter.
Beroende på din tidigare bakgrund kan support till strategisk inköpare, säljare ochkunder ingå. Du är med där det behövs en ledare.
Detta tror vi passar in på dig
Du är en person med stor initiativförmåga och är strukturerad av naturen. Du sprider glädje runt dig och är duktig på att bygga nätverk.Vi är en platt organisation så din personlighet kommer vara en viktig del för att passa in i vårt team och vår kultur här på AQ Components.För att passa i rollen måste du ha god förståelse för produktion och industri och vara lösningsfokuserad av naturen.
För att snabbt och enkelt komma in i din roll bör du har tidigare erfarenhet av en tjänst i ledande position. Vi ser gärna att du har en utbildning inom teknik, inköp eller produktion.
Du är van att hantera Office-programmen. Vi tror att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem och då gärna i Monitor. Vi tar för givet att du kan hantera svenska och engelska i tal och skrift.
Om AQ Components Mjällom AB
AQ Group är en global tillverkare av komponenter och system till krävande industrikunder då all vår tillverkning är legoproduktion.
Vår värdegrund baseras på följande: Kunden i fokus, enkelhet, entreprenörsanda, mod och respekt och slutligen kostnadseffektivitet.
Vi är inne i en tillväxtfas sedan två år tillbaka där både vår produktion och antalet anställda har fördubblats. Som det ser ut i dagläget kommer denna tillväxt att fortsätta under flera år framöver.
Läs mer om AQ Components på hemsidan.
Om anställningen
Anställningen sker direkt av AQ Components Mjällom AB som erbjuder marknadsmässiga villkor.Tjänsten är ny och kan starta omgående.
Rekryteringsprocessen sker genom AW Rekrytering.
Låter allt ovan spännande? Skicka in din ansökan omgående!
Du söker tjänsten som kontorschef via länken i anslutning till annonsen. Vi vill att du skickar in din ansökan snarast. Intervjuer sker löpande. Tester kan komma att ingå i processen. Rekryteringsprocessen avslutas när vi hittat vår kandidat.
Har du frågor och funderingar kontakta vår rekryteringsspecialist Annica Wiberg, via mail [email protected] eller via mobil 070–28 28 414.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kontorschef till AQ Components

Ansök    Aug 12    Annica Wiberg AB    Administrativ chef
Om jobbet Vi växer och utökar med en helt ny tjänst! I denna roll får du personalansvar för våra 20 tjänstemän.På vårt kontor jobbar inköpare, orderplanerare, beredare och produktionstekniker. Du rapporterar till vår platschef och ingår i den operativa ledningsgruppen.Du utgår från fabriken i Mjällom. Viss del av hybridjobb kan bli möjlig när du blivit varm i kläderna. Du tar ansvar för att den dagliga driften fungerar och ser till att dina medarbetare få... Visa mer
Om jobbet
Vi växer och utökar med en helt ny tjänst!
I denna roll får du personalansvar för våra 20 tjänstemän.På vårt kontor jobbar inköpare, orderplanerare, beredare och produktionstekniker. Du rapporterar till vår platschef och ingår i den operativa ledningsgruppen.Du utgår från fabriken i Mjällom. Viss del av hybridjobb kan bli möjlig när du blivit varm i kläderna.
Du tar ansvar för att den dagliga driften fungerar och ser till att dina medarbetare får bästa möjligheterna att genomföra sina arbetsuppgifter.
Beroende på din tidigare bakgrund kan support till strategisk inköpare, säljare ochkunder ingå. Du är med där det behövs en ledare.
Detta tror vi passar in på dig
Du är en person med stor initiativförmåga och är strukturerad av naturen. Du sprider glädje runt dig och är duktig på att bygga nätverk.Vi är en platt organisation så din personlighet kommer vara en viktig del för att passa in i vårt team och vår kultur här på AQ Components.För att passa i rollen måste du ha god förståelse för produktion och industri och vara lösningsfokuserad av naturen.
För att snabbt och enkelt komma in i din roll bör du har tidigare erfarenhet av en tjänst i ledande position. Vi ser gärna att du har en utbildning inom teknik, inköp eller produktion.
Du är van att hantera Office-programmen. Vi tror att du har erfarenhet av att arbeta i affärssystem och då gärna i Monitor. Vi tar för givet att du kan hantera svenska och engelska i tal och skrift.
Om AQ Components Mjällom AB
AQ Group är en global tillverkare av komponenter och system till krävande industrikunder då all vår tillverkning är legoproduktion.
Vår värdegrund baseras på följande: Kunden i fokus, enkelhet, entreprenörsanda, mod och respekt och slutligen kostnadseffektivitet.
Vi är inne i en tillväxtfas sedan två år tillbaka där både vår produktion och antalet anställda har fördubblats. Som det ser ut i dagläget kommer denna tillväxt att fortsätta under flera år framöver.
Läs mer om AQ Components på hemsidan.
Om anställningen
Anställningen sker direkt av AQ Components Mjällom AB som erbjuder marknadsmässiga villkor.Tjänsten är ny och kan starta omgående.
Rekryteringsprocessen sker genom AW Rekrytering.
Låter allt ovan spännande? Skicka in din ansökan omgående!
Du söker tjänsten som kontorschef via länken i anslutning till annonsen. Vi vill att du skickar in din ansökan snarast. Intervjuer sker löpande. Tester kan komma att ingå i processen. Rekryteringsprocessen avslutas när vi hittat vår kandidat.
Har du frågor och funderingar kontakta vår rekryteringsspecialist Annica Wiberg, via mail [email protected] eller via mobil 070–28 28 414.
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Chef lokalvården Krambo

Om oss Krambo Bostads AB är det kommunala bostadsföretaget i Kramfors kommun. Vårt uppdrag är att vara Kramfors kommuns bostadspolitiska verktyg för att kunna trygga bostadsförsörjningen i kommunen, påverka boendeintegrationen samt öka valfriheten och inflytandet i boendet. Vi har ett aktivt samhällsengagemang och tillsammans med kommunen och andra intressenter medverkar vi till en positiv utveckling och gör kommunen attraktivare som bostads- och verks... Visa mer
Om oss

Krambo Bostads AB är det kommunala bostadsföretaget i Kramfors kommun.

Vårt uppdrag är att vara Kramfors kommuns bostadspolitiska verktyg för att kunna trygga bostadsförsörjningen i kommunen, påverka boendeintegrationen samt öka valfriheten och inflytandet i boendet. Vi har ett aktivt samhällsengagemang och tillsammans med kommunen och andra intressenter medverkar vi till en positiv utveckling och gör kommunen attraktivare som bostads- och verksamhetsort i regionen.

Vi är mitt i ett pågående utvecklingsarbete av hela vår organisation där vi på grund av det inte är helt klara över om det är fler än en person vi söker.

Vi på Krambo är ALLA en del av hemkänslan!

Affärsmässiga, Lösningsorienterade, Lyhörda och Ansvarstagande.

 

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer arbeta som chef för vår lokalvårdsavdelning med ca 45 tillsvidareanställda med tillkommande timanställda som utför trappstäd, storstäd mm i våra egna fastigheter samt inom daglig städning i kommunens skolor mm.

I uppdraget ingår att planera och säkerställa så gruppens uppdrag blir utförda inom givna tidsramar. 

Du kommer även i detta arbete rekrytera nya vikarier till verksamheten. Utöver chefsansvaret ingår även att hantera tillkommande kontraktstäduppdrag. Här kommer du ha kundkontakter, mäta kvadratmeterytor, göra kalkyler och lämna offerter till kund enligt fastställda kostnadsramar. Du har verksamhets-, ekonomiskt-, personal- och arbetsmiljöansvar inom ditt område. Du blir en del i verksamhetens strategiska framtids - och planeringsarbete.

KVALIFIKATIONER

Vi söker dig som har lämplig utbildning på högskolenivå inom ledarskap / organisation, kunskaper eller personliga egenskaper som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ledningsuppdrag inom lokalvård eller facilityservice. Då tjänsten sträcker sig över ett stort geografiskt område är B-körkort ett krav. Det är meriterande om du gått SRY eller PRYL. I tjänsten har du daglig kontakt med kund, personal och övriga aktörer inom kommunen vilket ställer stora krav på social kompetens och vana från att arbeta i en kundorienterad miljö. Du trivs att arbeta i en ständigt föränderlig verksamhet som hela tiden utvecklas. Detta ställer stora krav på flexibilitet och god samarbetsförmåga samt god planeringsförmåga och ett strukturerat arbetssätt. Du är van att arbeta i högt tempo och tycker det är utvecklande och spännande med nytt. Goda datorkunskaper i Microsoft Office paket och lätt för att lära dig nya datasystem är en förutsättning i denna tjänst Visa mindre

Företagsledare med hjärta och hjärna

Vi söker ny Verksamhetschef EkoTeck, är företaget som gör allt möjligt. Vi är ett arbetsintegrerat socialt företag (ASF), det innebär att vi är ett kooperativ med personal och kunder som medlemmar och här är delaktighet och inflytande en väldigt viktig del. Vi erbjuder även plats för arbetsträning och praktikplatser för människor långt från arbetsmarknaden. Vi säljer allservicetjänster med cirkulär profil till både företagskunder och RUT-tjänster, så so... Visa mer
Vi söker ny Verksamhetschef

EkoTeck, är företaget som gör allt möjligt.
Vi är ett arbetsintegrerat socialt företag (ASF), det innebär att vi är ett kooperativ med personal och kunder som medlemmar och här är delaktighet och inflytande en väldigt viktig del. Vi erbjuder även plats för arbetsträning och praktikplatser för människor långt från arbetsmarknaden.
Vi säljer allservicetjänster med cirkulär profil till både företagskunder och RUT-tjänster, så som gräsklippning, slyröjning, snöskottning, städtjänster, loppis och mycket annat. Vi jobbar över hela kommunen och utgår från våra egna fastigheter i Lugnvik.

Kvalifikationer:
Vi söker nu en ny verksamhetschef som vill anta utmaningen att utveckla ett av Norrlands äldsta ASF på en växande marknad för allservicetjänster.
För att passa in i rollen söker vi dig som delar vår uppfattning om att personalen är vår störta tillgång och ser vikten i att skapa en arbetsplats som passar alla.
I rollen som verksamhetschef arbetar du nära vår administrativa avdelning, du har övergripande ansvar för ekonomi och personal för hela organisationen. Men varje avdelning har arbetsledare som du arbetar nära.
Du är en flexibel och framåt person som trivs i en ledande position och du är lösningsorienterad och inte rädd för att skapa förändring.

Du bör ha erfarenhet av att driva projekt eller företagande och meriterande är om du har erfarenhet från branschen.

Tillträde enligt överenskommelse, har du frågor eller funderingar kontakta
Anna Arvidsson [email protected] eller 070 - 994 53 23
Conny Eriksson [email protected] eller 070 - 191 00 57
Birgitta Sewerin [email protected] eller 070 - 622 33 13

Sista ansökningsdatum är 220815 men tveka inte att skicka in din ansökan nu, då vi har löpande intervjuer kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum.




Vi finns på facebook, gilla och följ oss gärna Visa mindre